Ortografia w pracowni stolarskiej

Bezpośredni kontakt z kawałkiem drewna i wysiłek włożony w jego obróbkę daje radość, satysfakcję i moc! Uczniowie klasy 4 c wzięli udział w lekcji plastyki w szkolnej pracowni stolarskiej. Poznali wyposażenie warsztatu stolarskiego oraz zasady użycia narzędzi elektrycznych, w tym piły taśmowej, szlifierki stołowej oraz wypalarki do drewna. Narzędzia zostały zakupione w ramach realizacji programu „Laboratoria Przyszłości”. Karol, Patryk i Filip przekonali się, że można ze sobą połączyć pracę twórczą oraz ortografię! Za pomocą profesjonalnych narzędzi stolarskich tworzyli kostki do gry, które wykorzystują do realizacji zadań związanych z innowacją pedagogiczną „Ortopestka”. Na ściankach kostek zamiast określonej liczby oczek chłopcy wypalili litery U,Ó, RZ, Ż, CH, H. Kości służą do ćwiczenia i utrwalania pisowni wyrazów z różnymi trudnościami ortograficznymi na lekcjach języka polskiego.

Magdalena Janiak

#LaboratoriaPrzyszłości #LaboratoriaPrzyszlosci #CentrumGovTech #MEiN #technologie #edukacja #nauka #EdTech #EduTech #szkoła #innowacje

@MinisterstwoEdukacjiiNauki @CentrumGovTech @LaboratoriaPrzyszlosci

 

 

 

Komentarze są wyłączone.